Update maatregelen tegen COVID-19

Versie 25 januari 2022

Onze showroom en werkplaats mogen weer open zonder afspraak.

Op deze pagina kunt u lezen hoe wij u van dienst kunnen zijn en wat wij doen om de verspreiding van het coronavirus te voorkomen.

Showroom weer open

Onze showrooms mogen weer open. U kunt weer bij ons terecht zonder afspraak voor het maken van een proefrit, een bezichtiging voor een nieuwe lease auto of gebruikte auto of een taxatie van uw huidige auto.

Uiteraard kunt u nog steeds een afspraak inplannen als u dat wenst.

Werkplaats geopend

Onze werkplaatsen vallen onder essentiële diensten en zijn volgens de reguliere openingstijden geopend. Het dragen van een mondkapje is verplicht.

Wat vragen wij van u bij uw bezoek aan onze vestigingen?

Graag uw medewerking bij het volgende:

  • Kom alleen als u klachtenvrij bent.
  • Het is verplicht om een mondkapje te dragen.
  • Desinfecteer uw handen bij binnenkomst.
  • Lever alleen uw autosleutel in, dus zonder sleutelhangers etc..
  • Ontsmet uw autosleutel met de daarvoor bestemde reinigingsdoekjes.
  • Houdt gepaste afstand van andere klanten en onze medewerkers, in ieder geval 1,5 meter.

Welke hygiënemaatregelen worden door Bangarage medewerkers toegepast?

Een greep uit de maatregelen:

  • Wij schudden geen handen met u.
  • Wij dragen een mondkapje.
  • Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent het handen wassen.
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en papieren handdoekjes voor eenmalig gebruik.
  • Wij reinigen de auto’s na taxatie, onderhoud en reparatie, met in ieder geval speciale aandacht voor stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens.

Als u vragen heeft lees onze Q&A of neem contact met ons op.

Werkplaats

Mijn auto heeft onderhoud nodig of moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?

Jazeker. Wij zullen u, bij voorkeur telefonisch of digitaal, vragen of u de afgelopen 14 dagen in risicogebieden bent geweest en/of u in contact bent geweest met een iemand van wie u vermoed dat zij/hij het Coronavirus heeft. Indien dit het geval is zullen wij u vragen of de afspraak verplaatst kan worden naar een later moment. Als dit niet het geval is kan de afspraak gewoon doorgaan. Uiteraard wordt hierbij de veiligheid tijdens het gebruik van uw auto uitvoerig bekeken. Wij hebben de maatregelen aan de servicebalie en in de werkplaats aangescherpt.

Zo vragen we voor uw en onze veiligheid of u:

• een mondkapje draagt

• alles wat aan de autosleutel hangt wil verwijderen, voordat u de sleutel achterlaat op de balie

• uw autosleutel te ontsmetten met de daarvoor bestemde reinigingsdoekjes

• te wachten voor de aangegeven belijning bij de werkplaats receptie

• gepaste afstand te bewaren van andere klanten en de receptionisten, in ieder geval 1,5 meter

Onze receptionisten kunnen wegwerphandschoenen dragen en mogen achter hun bureau blijven zitten. We kunnen ons voorstellen dat dit wat afstandelijk overkomt, zo bedoelen wij het niet. Het is voor uw en onze veiligheid. Ook onze monteurs dragen persoonlijke beschermingsmiddelen en houden in de werkplaats gepaste afstand van elkaar. Na onderhoud en/of reparatie worden de high-touch gebieden gedesinfecteerd.

Mijn auto heeft onderhoud/reparatie, een wielenwissel of APK-keuring nodig, maar ik kan/wil niet naar de werkplaats toe komen. Kan ik bij jullie terecht?
Ja, u bent uiteraard van harte welkom. In overleg kunt u gebruik maken van onze tijdelijke haal en breng service. Wij komen dan uw auto op locatie ophalen en zorgen dat deze ook weer retour komt. Dit is echter niet het geval als er binnen uw huishouden iemand ziek is/geweest.
Kunnen er nog wel diagnosetestritten uitgevoerd worden voor mijn auto?

Ja dat kan. Door een werkplaatsmedewerker kan gereden worden met uw auto nadat de auto is gereinigd, met in ieder geval speciale aandacht voor stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens. Tevens zal er gebruik gemaakt worden van een stoelhoes en na de testrit zullen stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens weer gereinigd worden.

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?

Auto’s die worden ingezet voor het vervangend vervoer zijn ten minste 2 uur niet gebruikt of worden pas de daarop volgende dag weer ingezet. Daarnaast worden de auto’s na gebruik gereinigd, met in ieder geval speciale aandacht voor stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn auto, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toegaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Een onderhoudsbeurt aan uw auto kan niet binnen 48 uur op een andere datum worden gepland. Bij vragen over uw geplande afspraak; neem gerust contact met ons op.

Verkoop

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, wat zijn mijn mogelijkheden?

Dat is mogelijk. U kunt weer bij ons terecht zonder afspraak voor het maken van een proefrit, een bezichtiging voor een nieuwe lease auto of gebruikte auto of een taxatie van uw huidige auto.

Als specifieke vragen heeft kunt u contact met ons opnemen, dan staat één van onze verkoopadviseurs u graag te woord.

Ik wil zakelijk een auto leasen/aanschaffen, wat zijn mijn mogelijkheden?

Dat is nog steeds mogelijk. U kunt weer bij ons terecht zonder afspraak voor het maken van een proefrit, een bezichtiging voor een nieuwe lease auto of gebruikte auto of een taxatie van uw huidige auto.

Als specifieke vragen heeft kunt u contact met ons opnemen, dan staat één van onze verkoopadviseurs u graag te woord.

Kan ik nog wel een proefrit maken in een occasion of demonstratie auto?

U kunt gewoon bij ons langs komen zonder afspraak. Om er zeker van te zijn dat de auto beschikbaar is kunt u een proefritformulier invullen bij een auto naar uw keuze.

Wordt mijn nieuwe auto afgeleverd?

Ja, dat kan nog steeds met de richtlijnen vanuit de BOVAG. Hierover zullen wij persoonlijk contact met u opnemen.

Mijn nieuwe auto wordt afgeleverd, maar ik heb klachten. Wij zijn mijn mogelijkheden?

Neem hiervoor contact op met uw verkoopadviseur. Er zal dan naar een passende oplossing worden gezocht.

Komt mijn bestelde auto op de afgesproken tijd?

Wij houden elke dag de afleveringen in de gaten en informeren u als daar wijzigingen in komen.

Kan ik mijn auto laten taxeren?

Ja dat kan. Als u onze taxatiemodule zo volledig mogelijk invult zal er een verkoopadviseur contact met u opnemen.