Het gaat goed met Volvo in Nederland. In een teruglopende markt weet het merk zich meer dan uitstekend te handhaven en dat komt mede door het vernieuwde motorenprogramma in de V40, S60 en V60 en de V70 waarmee deze auto’s door een combinatie van meer rijplezier en minder uitstoot (met de daarbij horende, prettige financiële consequenties) nog aantrekkelijker zijn geworden.

Maar ook de plug-in hybride D6-versie van de V60 die in de 7% bijtellingcategorie valt, heeft aan het succes bijgedragen. Met de verschillende mogelijkheden voor leasing kan het ook voor u aantrekkelijk zijn om nu over te stappen; via onze dochtermaatschappij Banlease kunnen we immers ‘maatwerk’ leveren, toegespitst op uw specifieke situatie en wensen.

De introductie van de nieuwe XC90 nadert bovendien met rasse schreden. In september zal de auto op de Autosalon van Parijs voor het eerst te zien zijn en u kunt er van op aan dat hij daarna heel snel acte de présence gaat geven in de Bangarage-vestigingen, want we hebben hoge verwachtingen van deze auto. Het is de meest luxueuze Volvo die ooit is gebouwd met alleen maar authentieke materialen als hout, zacht leder en handbewerkte details in het interieur, en hij zal door zijn innovatieve technieken een intuïtieve rijervaring bieden. En natuurlijk wordt ook de nieuwe XC90 voorzien van de meest efficiënte en vooruitstrevende aandrijflijnen die Volvo in huis heeft.

Toch zijn die auto’s bij Bangarage niet het belangrijkste. Voorop staat bij ons de relatie de we hebben met u als klant en die onderhouden we ook graag buiten ‘werktijd’. De speciale avond in het Cobramuseum voor Bangarageklanten ter gelegenheid van de tentoonstelling met bijzondere werken uit de collectie van het New Yorkse Guggenheim-museum viel bij velen van u in zeer goede aarde, en u kunt ervan op aan dat we u vaker zullen verrassen met dergelijke initiatieven, speciaal voor u als Bangarageklant!

Theo Mulder
Directeur